El Cubano


Dirección: Calle Fernández Ladreda, 8 - 33430 - Candás
Teléfono: 985 870 003




Recomendaciones: Arroz con Bugre


Calidad: 3/5


Precio: 25€




Comentarios: Entámase la collaboración con un chigre de referencia n'Asturies, ya ensín dubia, El Cubano ye ún d'esos. Diz Nano, el dueñu, que nun conoces Candás si nun conoces El Cubanu, y daveres, nun conoces El Cubanu si nun conoces Candás.

El Cubano ye un chigre d'esos que son una especie'n peligru d'estinción n'Asturies, con sidre y serrín, coles potes enrriba la mesa, con cantarinos marineros y con una plancha, sí, lleíste bien, una plancha na mesa d'al llau.
Recomendáranme l'arroz con bugre, y atopámoslu nun menú afayaizu pa dos persones. D'éntrante: Pastel de Cabrachu o Navayes a la Plancha y de segundu Arroz con Bugre.



Cómo yéramos 4, pidimos los dos entrantes. Meyor les Navayes qu'el pastel, anque taben un poquiñín blandes pal mi gustu. Sicasí, les raciones son amplies, el pastel taba perfrescu y les navayes yeren de les grandes.
El platu fuerte yera l'arroz, y taba daveres perbonu. L'arroz nel so puntu, y'l bugre dominábalo too. Hai munchos sitios onde pides un arroz con bugre y ties casique dir a la gueta d'él entemedies. Esti yera grande y de perbon sabor.

Pal postre, ye típicu nel chigre que traigan tolos qu'hai na casa y te sirvas tú mesmu. Asína, trayeron unes potes y bandexes con Arroz con Llechi, Flan, Natilles, Manzanes Asaes y Torrexes. Too caseru y perbonu, probelo too y'l mio favoritu foi'l flan caseru ensín dubia. Taba bonísimu.



Pa beber teníen Vinu Rueda o Rioxa. Pero camudámoslo ensín problema por unes botellines de Sidra Peñón. Escanciao pol camareru, Fresca. Bien echada y buen afrutadina como nos tien acostumaos. En Candás ye raro atopar otru palu.



Con cafés, pagamos el Menú pa 2 Presones a 25€.



Comentariu aparte merez Nano, el dueñu. Ye'l mayestru ceremonies perfeutu pa facete la xinta más ameno. Tráyonos pa picotear un puñáu de chorizu na so manu enantes d'entamar a pidir; sí, na manu. Echónos unos cantarinos. Averose a la mesa a falanos de Candás, del so chigre y de la so vida. Bebió del nuesu vasu y, fízonos sintir como'n so casa.



10 comentarios

Toni dijo...

Algunes botelles de sidra cayeron allí.

Isa Fernandez dijo...

La ultima vez que estuve decidi no repetir nunca mas.
Tener que aguantar que el dueño este fumando en el comedor, te interrumpa la comida varias veces, ver como los camareros intentan que no molesten a los clientes pero terminen desistiendo por imposible y que este tomando un vaso en cada mesa, algunas veces sin pedirte permiso para echarse de tu propia botella de vino.

Toni dijo...

¿Fumando en el comedor y bebiéndote el vino?. Flipo.

David Castañón dijo...

Doy fe que sigue exactamente igual.

Morgenstern dijo...

Había oído hablar de este restaurante, de hecho fue donde empezó Luis del Llagarón. Y este menú no tiene mala pinta si no tienes muchos prejuicios por aquello de las perolas de postres compartidos que le cliente anterior puede manosear a su antojo. Pero ya he leído varias veces lo del dueño y los camareros. Una cosa es el encanto rancio y otra pasarse tres pueblos.

Unknown dijo...

Hola David:
A Nano lo quieres o lo odias. Yo me crié a 50 metros del chigre y, como es lógico, lo quiero y mucho. Lo de llevar el puro en la boca, planchar los trapos en mitad del comedor, darte chorizo de sus propios gochos, sentarse contigo en tu mesa, etc... es su seña de identidad, y a algunos no les gusta, cosa que me parece totalmente respetable, pero a otros nos encanta. El Cubano es de los pocos chigres auténticos que quedan en Asturies y el día que Nano se nos vaya lo echaremos mucho de menos...Tiene un buen reportaje en "La Guía Michigrín"
Saludos

David Castañón dijo...

Eso es, cuando se va hay que saber a lo que se va y saber disfrutarlo.
Yo en ningún momento me sentí incómodo, y me lo pasé muy bien, comí muy bien y me reí. Lo mismo que las personas que me acompañaros.
Pero luego cada uno ye como ye.

David Castañón dijo...

Además, un chigre con cantarinos, con serrín ... son cosas en vía de extinción en Asturies.
Ahora que está de moda "volver al pasao desde el pijoterismo", el Cubano ye la esencia misma del chigre.

Fartones dijo...

Qu'e miticu el Cubnanu...fai milenta d'años que nun paso perhí, pero miticu ye y xintabese perbien

Unknown dijo...

q buen sitiu ye , amigos desde hace años